1 Temmuz 2010 Perşembe

-alaçatı bleaf butik için terlik(ler)

ah kafam essek kafam.sıkışıklıktan nefret ediyorum.sen 15e yakın model çıkart ama sadece 3 tanesini fotola.gelde sinirlenme simdi.oysaki ne hayallerim vardı:)paketlerıyle cekcektimm 31 tane terliği:)düğünlerden başımı kaldıramıyorum.arkadaslarımın sabah uyanıslarından tutunda makyaj sac yapımından giyinmesine damadın ayagına basışına akdar herseyı fotoluyorum.e sonra bide bunları albume ,klibe dönusturmesi var tabi.düşünün artık.
gelelim mevzu bahis butigimize.butigin sahibi yeşim hanımm.inanılmazz sevecen ve dogal bi ses tonu varki ikinci telefon gorusmemızde senli benli oluverdik.Alacatıda tatıl yapacakların dikkatine;
çatladıkapı da BLEAF BUTİK kesinlikle uğramanız gereken bi yer.bu ve daha fazla çeşitlerle çıkmak istemeyeceginiz bi cennet diyebilirim:)
sahsen ben henüz gidebilme sansına ulaşamadım:)ama butigin fotograflarını yolladı saolsun yeşim bakıp bakıp duruyorumm bende:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder