4 Haziran 2010 Cuma

-flipflopflipflop

                                                                               
                                                                           ŞIKHOŞ
dün akşam pasajdan bi mesaj aldım.gökçe adlı arkadasımız siyahlı pembeli istemiş.nezaman yapabilirim gonderebilirim fln sorular sormuş.bende cvp vermeden gökçeyi sevindirmek için gece bu şıkhoş terliği yaptım sürpriz olsun die.bakalım begenecek mi?:)



PEMBİŞŞ

ya bu 3.hafıza kartı kaybedişim:(hayır işin kötüsü fotolarım içindeydi ona yanıyorum.gece bi hevesle yaptığım terligi sabah fotolarım die düsündüm ama kartım olmayınca telefona kaldık:)
2wins bu konuda gercekten cok basarılı.ilk gecen sene CHOmagazında gördüğümde vitrine yapışıp kalmıştım.hani küçükken herkızın hayalidir ya bigun barbie evine sahip olmak sahip olunca napcaksan:) sanki içinde yaşıcan:)onun gibi bişi hissettim bende ilk gordugumde.ben kucukken ole bı hevesım olmamıstı ama hep sahıt oluyodum yasıtlarıma.işin garibi benm bu duyguyu koca kız olunca hıssetmem:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder