1 Haziran 2010 Salı

-pati pati

DİŞİ ZEBRA
ama sen beni çok yordun:)kalıp çıkardık beğenmedin,vazgeçtim seni yapmaktan küstün,poz verirken bile zorluk çıkarmana rağmen sonunda barıştık.zebra derki;
'EYY SAHİP;
al beni yanına,
gez salına salına,
uyarım her ortama,
yeter ki uydur beni yakışana:)






MAVİLİM MAVİŞELİMMM
işin aslı topuklarını süslemek beni oldukça yordu ama sonuca değdi.tek başına benn burdayımm diye bağırsa da vazgecilmez,basit ama en temen yaz kombini olan beyaz atlet-şort veya yine beyaz atlet-kot ikilisini güzel tamamlıyo.ayna karşısında bizzat denenmiştir:)


KADİFEDEEN FİYONGUU
bir ayakkabının evrimi budur.alırken cok arada kalmıştım süsleyebir miyim diye ama beni hiç yormadı.ufak yigenimin oyuncağından esinlendim ve ortaya bu çıktı.ayakta da bi başka güzel duruyodu yahu:) güle güle giy HACER



YES,IT'S:)
arkadasım benayı düşünerek yapmıstım ama koca ayaklıma kucuk oldu.mini sevdalılarına duyrulur.
IS IT LOVE?

    
       


 UYUMLU ÇİFT
asil misin sen?diye sordum siyaha.sadece gülümsedi bana.dedim cameo var bende ama,çok yakışırız biz onla dedi oda:)


                           
BOBON-PONPON
üstündeki kabarık tül ponponları bi çıkarttım bi taktım bi çıkarttım bi taktım.heralde artık ayakkabı fenalık geçirdiki ayagıma giydiriverdi kendini sora goturdu benı aynaya:)iikide kalmış dedim evet biraz fazla gibi duruyo ama güzel olmus dedim kendi kendime:)sizce?

4 yorum:

  1. Güzel değil süper olmuş bu süper:)

    YanıtlaSil
  2. :)saol fıstık.renkli renkli begenecegini tahmin etmistim:)

    YanıtlaSil
  3. ay hakikatten çok güzeller

    YanıtlaSil