16 Ağustos 2010 Pazartesi

-fikrim geldii

Gazi sehir antepte beni şaşırtan bi olay gerçekleşti.allahımm saka mı yapıyosun bana dıe dusundum hatta. o kadar şaşırdım:)efenim burda ege sanat merkezi adı altında bı tasarım atolyesı dıyeyım pıano bale okulu dıyeyeım ole bıyer varmıs.Çagla hanım bulmus benı bı yerden.fikir sahıbı çağla hanım.olay şu.kendısı kostum tasarlayan, sevımlı, memlektının sıfatıyla guzel, ızmırlı bı bayan.fıkir elbıse torbası.nasıl yapsak bole suslu bıseyler ıstıyorumm gelınlık ıcın abıye elbıseler ıcın dıe fıkır danıstı.bende bu fotodakı cıcıyı onerdım sonuc basarılı bakalım devamı gelıcek mı:)
bu abıye elbıseler ıcın tasarlanmıs bı torba on plastık kısım ustune bağ-yann silueti çızdık .süslü bıde elbıse gıydırdık o siluete ,onuda torbanın sefffaf kısmına gecırıverdık(bu ıslemlerr atolyedekı arzu hanıma ait.dikimde bı gram anlıyosam no-lim:)gelinlik ıcınde aynı siluet hanıma beyaz elbıse gıydırmeyı onerdım gogus kısmı suslu yıne.
cok gereklı bısey mı tartısılabılır:)ama buyuk fırmalar ıcın cok guzel bı sunum seklı, musterı memnunıyetı,farklılık ıvır zıvır sayılabılır.ahh ahhh gecen senelerde aldıgım marketıng terımlerını ozlemısım su an farkettım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder