13 Ağustos 2010 Cuma

-yeniden burdayımm:))

allem ettım kullem ettim:)???:)babamı ikna ettim tekrar bu cicilerle ugraşabilmek için.nıye mı istemiyodu?efenim kendi işimi aksatıyomuşum????!!!??:)hayır zaten ben bunları aksam açık bahçeli ceza evimde yapıyodum zaten uslu uslu kimseye zararım olmadan.sabahlarıda bı saat erken işe gelip görselleriyle ugrasıyodum fotograftı duzenlemeydı fln fıstan onun dışında gayettt sıkıcı aile şirketimizde kös kös oturup telefonla hallediyorum işimi??:)evet cok soru ısareti kullanıldı ama ınanın bende hala ne yaptıgımı bılemıyorum aıle sırketımızde.ben diyeyım fınans sız dıyın muhasebe,ben diyeyım satın alma sorumlusu siz diyin???:)işletme müdürü.sıvı gıbı her hale girebiliyorum yani işyerınde.neysee,,,
artıkk yapıyorum sora paylaşıyorum sora para kazanıyorum(homemade:)sora bı kısmını yardım için kullanıyorum.salça olmayın keyfimee:)

5 yorum:

  1. size nasıl ulaşabilirim,sipariş için

    YanıtlaSil
  2. yaww yorum yazdım ama noolduu ? allahh allahh blogta kafayı yiedii sen gelincee :D
    accaipp sevindiimm cicioşşş :9 ztn ilk bıraktığını yazdığın postu görünce direkt mail atmıştım sannnaaa...hatta biliomusun dün senin bloguna girdim acep yeni post girmiş mi diyeee :)
    hadiii bakalım by d. capan yeni yeniii craftlar bekliyoruzz sendennn :))))

    YanıtlaSil
  3. valaa bılmıyom cerenımo noldu yorum:)ben gormedımm.babayı ıkna ettık vala bı yolunu bulup.kızlarr ben msn vereyım sıze detaylar orda dmtcpn1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. saoll tesekkur ederımm birsencm:)

    YanıtlaSil